torsdag 8. september 2011

Konfirmasjonstid - igjen....!

Eit lite restekort, som eg burde laga mange fleire av!
Bestillingskort til ei jente med navnet Julie. Bilde er henta frå nettet. Pynt med blomster og sommarfuglar, etter ynskje frå ho som skulle ha det.
Skulle eigentlig vera eit bestillingskort, men så syntest eg jenta kansje ikkje heilt passa? Arket, med jentetrykk er eit tosidig ladybug ark. Har også her brukt punch til å laga blonde med. Blomsterborda er frå ein bytur.
Bestillingskort til konfirmant. Merkar at det er ein del som konfirmerar seg på hausten. Stempelet er eg ikkje sikker på kor kjem frå, men er muligens eit frå ladybug? Stempla og embossa med lilla. Blomsterborda er metervare. Og papirborda er ein punch, som eg brukar mykje!
Konfirmantkort med vintagebilde fra nettet. Borda er spellbinders, ein av diesene eg ikkje har brukt særleg mykje :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar