mandag 23. mai 2011

Bestillingskort til Konfirmant!

Hadde laga ein eksplosjonsboks til denne konfirmanten. Den skulle fungera som ein
tale. Med bileter og historiar frå oppveksten. Rosa pynt og sølvhjerter, var fargar konfirmanten hadde valgt. Så når kortet skulle lagast, valgte eg å følgja litt av same sjangeren som boksen og pynten ellers.















Laga kortet i 5" X 5". Då passar det å laga brettekant på 5" i kvar ende, og så brettar eg midten og lagar hol til pengegåva!










**************************************************



Givaren likte utforminga som eg har brukt på gåvekorta i butikken. Konfirmanten
likar lilla, så var det å ta seg ut. Kan vel sei at framsida ikkje heilt var for ein gut - ifølge sensoren, så eg laga eit nytt med motorsykkel på :), men eg gløymde å ta bilde! Lomma nederst er for ein tag og pengegåva!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar