søndag 15. mars 2009

Endelig hund

Sida mi har fått navn etter ei stor hending!
17 februar fekk eg, etter å ha venta 29 år, endelig ein nydelig liten kvalp. Det er ein dverg puddel, og navnet er sjølvsagt Molly!
Så no har me enno meir å fylla dagane med! Held på å læra ho litt opdragelse, men me treng nok å melda oss på eit kvalpekurs. Turane blir forholdsvis korte, men ho elskar å vera ute på oppdagelsesferd! Pelsen må og ha litt stell, ca ein gang i veka vert ho dusja, tørka, føna og stelt. det tar ca 45 minutt kvar gang, men me kosar oss sjikkelig! Har berre fått 2 bad til no, men ho treng eit med det første.
Og så blir det snart klipping! Det er noko eg gruar meg litt til. Hadde tenkt å kjøpa meg eigen klippemaskin, den vil eg nok snart tjena inn igjen. Så spørs det kva resultat det blir. . . . .
Har kontakta ei bekjent, Solveig, som har låva å læra meg. Godt å få litt opplæring.
Frå før har me katt, og me var veldig spente på korleis dette vill gå. Men det fungerar supert, spesielt etter at katten langa ut ein labb, skal sei Molly blei fornærma. Men etterpå vart alt bra. Katten er sjefen! Hunden passerar i god avstand:-)

1 kommentar: