torsdag 19. november 2009

Scrappesamling sist helg!

Me var seks damer, fredag ettermiddag benka oss rundt borda på Leirvik skule.
Gledde oss til å spre rundt oss med ark og stæsj. Litt lite bordplass til kvar,
men det ordna seg. Golvplassen blei og tatt i bruk. Og eit par avlastnings
bord i bakkant, vips, så var me i det rette element!!!! Fantastisk kjekk helg.
Burde hatt ei slik kvar månad......

Det siste først. Dette var kortet eg avslutta helga med, og det er vel min
favoritt. Synest jo egentlig at julekorta godt kan vera raude, det er liksom
fargen som skapar stemninga...




Før helga hadde eg meg ein tur innom Narvesen. Der fann eg eit nytt blad, fra
Magnolia. Inni fann eg mal på dette skjønne fuglehuset. Så laurdagen satte me
igang med "snikring". Synest dei blei skjønne. Etterkvart var det mange av dei
andre som også måtte låna mal. Synd me ikkje fekk tatt bilde av alle fuglehusa
i lag...










To esker med plass til f.eks. to Troika. Fine småpresangar i førjulstida.
Tenkte eg sku overraska nokre gode vener.




Etter at eg kom heim, tok eg bort det runde stempelet eg hadde oppe til venstre, og
fekk inn litt blomster, vips, så fekk eg inn litt liv.




Desse tre siste korta solgte eg, så det var ikkje så mykje eg hadde med
meg heim, hi hi, ikkje så mykje å visa fram etter ei heil helg.

Denne engelen er eit bra bilde av alle dei skjønne ongane som
no gledar seg til jul!




Måtte jo prøva å bretta eit slikt juletre. Stempelet er embossa.




Dette strevde eg med!!! Hadde satt meg eit mål for helga, og det var å få
brukt spellbindersborda, som du ser nederst. Ikkje lett!, men eg fann ei
løysing til slutt :-)

1 kommentar: